
Všeobecné obchodní podmínky společnosti Česká mailingová společnost, s.r.o.
(platné pro všechny zakázky a smluvní vztahy, včetně objednávek realizovaných prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem)
Účinnost od: 5. listopadu 2025
Zhotovitel (Poskytovatel služeb)
Česká mailingová společnost, s.r.o.
se sídlem: Masarykova 73/74, 252 19 Rudná, Česká republika
IČO: 261 96 646
DIČ: CZ26196646
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 78859
bankovní spojení: ČSOB, a.s., č. účtu 167712077/0300
zastoupená: Bc. Davidem Frostem, jednatelem a Svatavou Skupeňovou, jednatelkou
(dále jen „Zhotovitel“)
a
všichni smluvní partneři, objednatelé, klienti či zákazníci, kteří uzavírají se Zhotovitelem smlouvu o dílo, rámcovou smlouvu, objednávku nebo jiný smluvní vztah, jehož předmětem je poskytování služeb, výroba, tisk, zpracování nebo distribuce zásilek, tiskovin či produktů (dále jen „Objednatel“ nebo „Zákazník“).
I. Úvodní ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Zhotovitelem a Objednatelem ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
- Tyto VOP tvoří nedílnou součást všech smluvních vztahů mezi Zhotovitelem a Objednatelem, a to jak při uzavírání rámcových smluv, jednotlivých realizačních smluv, objednávek či zakázek, tak i při objednávkách realizovaných prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem (např. online rozhraní, software nebo platformy určené pro zadávání, správu či výrobu tiskovin).
- Odchylná ustanovení ve smlouvách mezi Zhotovitelem a Objednatelem mají přednost před těmito VOP.
- Zhotovitel poskytuje své služby zejména v oblasti tisku, personalizace, direct mailu, kompletace zásilek, distribuce, skladování a výroby personalizovaných produktů (např. kalendáře, knihy, katalogy, fotoprodukty, propagační materiály a další).
II. Uzavření smlouvy
- Smlouva o dílo, rámcová smlouva nebo jiný závazkový vztah mezi Zhotovitelem a Objednatelem vzniká:
- podpisem smlouvy oběma stranami, nebo
- potvrzením objednávky Zhotovitelem učiněné v písemné nebo elektronické podobě, včetně prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem.
- Objednávka se považuje za závaznou okamžikem jejího písemného potvrzení Zhotovitelem.
- Veškeré změny, dodatky nebo zrušení smlouvy musí být učiněny písemně.
- Objednatel odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce a za to, že jím poskytnuté podklady, data či materiály neporušují práva třetích osob.
III. Předmět plnění
- Předmětem smluvního vztahu je zhotovení zakázky dle specifikace Objednatele, zejména výroba, tisk, kompletace a zajištění distribuce zásilek či jiných tiskovin, případně výroba personalizovaných produktů.
- Zhotovitel je oprávněn k plnění využít třetí osoby, přičemž odpovídá za jejich činnost, jako by plnil sám.
- Objednatel je povinen poskytnout Zhotoviteli veškerou součinnost a potřebné podklady, zejména tisková data, databáze a materiály v požadovaném formátu a termínu.
- Nebude-li stanoveno jinak, přechází nebezpečí škody na zakázce na Objednatele okamžikem předání zakázky Objednateli nebo dopravci.
IV. Cena a platební podmínky
- Cena zakázky je stanovena dohodou smluvních stran a potvrzena v objednávce nebo ve smlouvě.
- Zhotovitel je oprávněn požadovat zálohovou platbu až do výše 100 % ceny zakázky.
- Faktury jsou splatné do 14 dnů od data vystavení, není-li ve smlouvě nebo faktuře stanoveno jinak.
- V případě prodlení s úhradou faktury je Objednatel povinen zaplatit Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení.
- Zhotovitel je oprávněn pozastavit plnění zakázky v případě prodlení Objednatele s úhradou jakékoli dlužné částky.
V. Dodání zakázky
- Termíny dodání se sjednávají individuálně pro každou zakázku.
- V případě vyšší moci, technické závady, výpadku dodavatelů nebo jiných okolností mimo kontrolu Zhotovitele, je Zhotovitel oprávněn termín plnění přiměřeně prodloužit.
- Zakázka se považuje za splněnou okamžikem jejího převzetí Objednatelem nebo doručením dopravci.
- Zhotovitel odpovídá za řádné provedení zakázky v rozsahu a kvalitě dohodnuté ve smlouvě nebo objednávce.
VI. Odpovědnost za vady a reklamace
- Zhotovitel odpovídá za vady, které má zakázka při převzetí Objednatelem.
- Zhotovitel neodpovídá za vady vzniklé vadnými podklady, nevhodnými daty nebo materiály poskytnutými Objednatelem.
- Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od převzetí zakázky.
- Podrobný postup řešení reklamací upravuje Reklamační řád Zhotovitele (Příloha č. 1 těchto VOP).
VII. Odstoupení od smlouvy
- Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech uvedených v občanském zákoníku, ve smlouvě uzavřené se Zhotovitelem nebo v těchto VOP.
- Zhotovitel může odstoupit od smlouvy, pokud:
- je Objednatel v prodlení s úhradou faktur déle než 30 dnů,
- Objednatel neposkytl součinnost potřebnou pro splnění zakázky,
- plnění zakázky by bylo v rozporu se zákonem, dobrými mravy či by ohrožovalo dobré jméno Zhotovitele.
- V případě odstoupení je Objednatel povinen uhradit Zhotoviteli cenu již provedené části zakázky a vzniklé náklady.
VIII. Mlčenlivost a ochrana osobních údajů
- Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které mají povahu obchodního tajemství nebo důvěrné informace.
- Zpracování osobních údajů mezi Zhotovitelem a Objednatelem se řídí samostatnou Smlouvou o zpracování osobních údajů uzavřenou mezi stranami.
- Zhotovitel zpracovává osobní údaje výlučně v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a příslušnými právními předpisy České republiky.
IX. Vyšší moc
- Za okolnosti vylučující odpovědnost (vyšší moc) se považují zejména živelní pohromy, výpadky energií, válečné konflikty, pandemie, havárie, výpadky IT systémů nebo jiná událost, kterou Zhotovitel nemohl předvídat ani ovlivnit.
- Po dobu trvání vyšší moci se pozastavují povinnosti Zhotovitele plnit závazky bez nároku Objednatele na náhradu škody.
X. Řešení sporů a rozhodné právo
- Veškeré spory vzniklé z těchto VOP nebo ze smluvních vztahů budou nejprve řešeny smírnou cestou.
- Nebude-li ve sporu dosaženo dohody, je k rozhodování příslušný věcně a místně příslušný soud České republiky podle sídla Zhotovitele.
- Tyto VOP a všechny smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.
XI. Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP tvoří nedílnou součást všech smluv, objednávek a obchodních vztahů uzavíraných se Zhotovitelem.
- Zhotovitel je oprávněn VOP jednostranně měnit; nová verze se uplatní na smlouvy uzavřené po dni jejich účinnosti.
- Přílohy těchto VOP tvoří:
- Příloha č. 1 – Reklamační řád
- Příloha č. 2 – Storno podmínky
- Pokud by se některé ustanovení těchto VOP ukázalo jako neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení nadále platná a účinná.
V Rudné dne 5. listopadu 2025
Za společnost Česká mailingová společnost, s.r.o.
Masarykova 73/74, 252 19 Rudná
IČO: 261 96 646 | DIČ: CZ26196646
Bc. David Frost Svatava Skupeňová
jednatel společnosti jednatelka společnosti
Příloha č. 1
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Příloha č. 2.
STORNO PODMÍNKY