Všeobecné obchodní podmínky společnosti Česká mailingová společnost, s.r.o.

(platné pro všechny zakázky a smluvní vztahy, včetně objednávek realizovaných prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem)

Účinnost od: 5. listopadu 2025

Zhotovitel (Poskytovatel služeb)

Česká mailingová společnost, s.r.o.
se sídlem: Masarykova 73/74, 252 19 Rudná, Česká republika
IČO: 261 96 646
DIČ: CZ26196646
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 78859
bankovní spojení: ČSOB, a.s., č. účtu 167712077/0300
zastoupená: Bc. Davidem Frostem, jednatelem a Svatavou Skupeňovou, jednatelkou
(dále jen „Zhotovitel“)

a

všichni smluvní partneři, objednatelé, klienti či zákazníci, kteří uzavírají se Zhotovitelem smlouvu o dílo, rámcovou smlouvu, objednávku nebo jiný smluvní vztah, jehož předmětem je poskytování služeb, výroba, tisk, zpracování nebo distribuce zásilek, tiskovin či produktů (dále jen „Objednatel“ nebo „Zákazník“).

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Zhotovitelem a Objednatelem ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
  2. Tyto VOP tvoří nedílnou součást všech smluvních vztahů mezi Zhotovitelem a Objednatelem, a to jak při uzavírání rámcových smluv, jednotlivých realizačních smluv, objednávek či zakázek, tak i při objednávkách realizovaných prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem (např. online rozhraní, software nebo platformy určené pro zadávání, správu či výrobu tiskovin).
  3. Odchylná ustanovení ve smlouvách mezi Zhotovitelem a Objednatelem mají přednost před těmito VOP.
  4. Zhotovitel poskytuje své služby zejména v oblasti tisku, personalizace, direct mailu, kompletace zásilek, distribuce, skladování a výroby personalizovaných produktů (např. kalendáře, knihy, katalogy, fotoprodukty, propagační materiály a další).

II. Uzavření smlouvy

  1. Smlouva o dílo, rámcová smlouva nebo jiný závazkový vztah mezi Zhotovitelem a Objednatelem vzniká:
  2. podpisem smlouvy oběma stranami, nebo
  3. potvrzením objednávky Zhotovitelem učiněné v písemné nebo elektronické podobě, včetně prostřednictvím systémů provozovaných Zhotovitelem.
  1. Objednávka se považuje za závaznou okamžikem jejího písemného potvrzení Zhotovitelem.
  2. Veškeré změny, dodatky nebo zrušení smlouvy musí být učiněny písemně.
  3. Objednatel odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce a za to, že jím poskytnuté podklady, data či materiály neporušují práva třetích osob.

III. Předmět plnění

  1. Předmětem smluvního vztahu je zhotovení zakázky dle specifikace Objednatele, zejména výroba, tisk, kompletace a zajištění distribuce zásilek či jiných tiskovin, případně výroba personalizovaných produktů.
  2. Zhotovitel je oprávněn k plnění využít třetí osoby, přičemž odpovídá za jejich činnost, jako by plnil sám.
  3. Objednatel je povinen poskytnout Zhotoviteli veškerou součinnost a potřebné podklady, zejména tisková data, databáze a materiály v požadovaném formátu a termínu.
  4. Nebude-li stanoveno jinak, přechází nebezpečí škody na zakázce na Objednatele okamžikem předání zakázky Objednateli nebo dopravci.

IV. Cena a platební podmínky

  1. Cena zakázky je stanovena dohodou smluvních stran a potvrzena v objednávce nebo ve smlouvě.
  2. Zhotovitel je oprávněn požadovat zálohovou platbu až do výše 100 % ceny zakázky.
  3. Faktury jsou splatné do 14 dnů od data vystavení, není-li ve smlouvě nebo faktuře stanoveno jinak.
  4. V případě prodlení s úhradou faktury je Objednatel povinen zaplatit Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení.
  5. Zhotovitel je oprávněn pozastavit plnění zakázky v případě prodlení Objednatele s úhradou jakékoli dlužné částky.

V. Dodání zakázky

  1. Termíny dodání se sjednávají individuálně pro každou zakázku.
  2. V případě vyšší moci, technické závady, výpadku dodavatelů nebo jiných okolností mimo kontrolu Zhotovitele, je Zhotovitel oprávněn termín plnění přiměřeně prodloužit.
  3. Zakázka se považuje za splněnou okamžikem jejího převzetí Objednatelem nebo doručením dopravci.
  4. Zhotovitel odpovídá za řádné provedení zakázky v rozsahu a kvalitě dohodnuté ve smlouvě nebo objednávce.

VI. Odpovědnost za vady a reklamace

  1. Zhotovitel odpovídá za vady, které má zakázka při převzetí Objednatelem.
  2. Zhotovitel neodpovídá za vady vzniklé vadnými podklady, nevhodnými daty nebo materiály poskytnutými Objednatelem.
  3. Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od převzetí zakázky.
  4. Podrobný postup řešení reklamací upravuje Reklamační řád Zhotovitele (Příloha č. 1 těchto VOP).

VII. Odstoupení od smlouvy

  1. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech uvedených v občanském zákoníku, ve smlouvě uzavřené se Zhotovitelem nebo v těchto VOP.
  2. Zhotovitel může odstoupit od smlouvy, pokud:
  3. je Objednatel v prodlení s úhradou faktur déle než 30 dnů,
  4. Objednatel neposkytl součinnost potřebnou pro splnění zakázky,
  5. plnění zakázky by bylo v rozporu se zákonem, dobrými mravy či by ohrožovalo dobré jméno Zhotovitele.
  6. V případě odstoupení je Objednatel povinen uhradit Zhotoviteli cenu již provedené části zakázky a vzniklé náklady.

VIII. Mlčenlivost a ochrana osobních údajů

  1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které mají povahu obchodního tajemství nebo důvěrné informace.
  2. Zpracování osobních údajů mezi Zhotovitelem a Objednatelem se řídí samostatnou Smlouvou o zpracování osobních údajů uzavřenou mezi stranami.
  3. Zhotovitel zpracovává osobní údaje výlučně v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a příslušnými právními předpisy České republiky.

IX. Vyšší moc

  1. Za okolnosti vylučující odpovědnost (vyšší moc) se považují zejména živelní pohromy, výpadky energií, válečné konflikty, pandemie, havárie, výpadky IT systémů nebo jiná událost, kterou Zhotovitel nemohl předvídat ani ovlivnit.
  2. Po dobu trvání vyšší moci se pozastavují povinnosti Zhotovitele plnit závazky bez nároku Objednatele na náhradu škody.

X. Řešení sporů a rozhodné právo

  1. Veškeré spory vzniklé z těchto VOP nebo ze smluvních vztahů budou nejprve řešeny smírnou cestou.
  2. Nebude-li ve sporu dosaženo dohody, je k rozhodování příslušný věcně a místně příslušný soud České republiky podle sídla Zhotovitele.
  3. Tyto VOP a všechny smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP tvoří nedílnou součást všech smluv, objednávek a obchodních vztahů uzavíraných se Zhotovitelem.
  2. Zhotovitel je oprávněn VOP jednostranně měnit; nová verze se uplatní na smlouvy uzavřené po dni jejich účinnosti.
  3. Přílohy těchto VOP tvoří:
    • Příloha č. 1 – Reklamační řád
    • Příloha č. 2 – Storno podmínky
  4. Pokud by se některé ustanovení těchto VOP ukázalo jako neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení nadále platná a účinná.

V Rudné dne 5. listopadu 2025

Za společnost Česká mailingová společnost, s.r.o.
Masarykova 73/74, 252 19 Rudná
IČO: 261 96 646 | DIČ: CZ26196646

Bc. David Frost                                                Svatava Skupeňová
jednatel společnosti                                       jednatelka společnosti

Příloha č. 1

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Příloha č. 2.

STORNO PODMÍNKY